Šiuolaikinis oro pagalvių apdorojimas, bendrinamasLazerinio pjovimo staklių gamintojas.
Iki 2020 m. lengvųjų transporto priemonių gamyba augs vidutiniškai 4 % per metus, o tikimasi, kad per šį laikotarpį oro pagalvių rinka pasieks 8,1 % sudėtinį metinį augimo tempą (CAGR). Šiomis dienomis didelis oro pagalvių atšaukimų skaičius kelia nerimą vartotojams. Naujos priemonės, skirtos pagerinti oro pagalvių kokybės kontrolę, kelia papildomų iššūkių oro pagalvių tiekėjams, todėl jie ir toliau daugiausia dėmesio skiria oro pagalvių vieneto kainos mažinimui nuolat kintančioje oro pagalvių tiekimo ekosistemoje.
Pažangi lazerinio pjovimo technologija, derinant procesų ir išteklių optimizavimą, padeda oro pagalvių gamintojams įveikti daugybę verslo iššūkių. Pažangus oro pagalvių dizainas ir lazerinio pjovimo technologijadidelio tikslumo lazerinio pjovimo staklėsatitikti šiuos griežtus naujus reikalavimus, užtikrinant, kad galutinė kokybė būtų artima nuliniam defektų skaičiui, net naudojant pigias medžiagas, tokias kaip poliesteris. Didindami našumą ir efektyvumą, tiekėjai gali uždirbti pajamų, išlikti konkurencingi ir patenkinti vis griežtesnius originalios įrangos gamintojų (OEM) reikalavimus.
Dideliu greičiu pjaustant ir siūvantomis medžiagomis storus sluoksnius bei netirpius medžiagos sluoksnius, reikalingas itin tikslus dinaminis lazerio galios valdymas. Pjovimas atliekamas sublimacijos būdu, tačiau tai galima pasiekti tik tada, kai lazerio spindulio galios lygis reguliuojamas realiuoju laiku. Kai stiprumo nepakanka, apdirbta detalė negali būti tinkamai pjaustoma. Kai stiprumas per didelis, medžiagos sluoksniai bus suspausti, todėl kaupsis tarpsluoksninės pluošto dalelės.„Goldenlaser“ lazerinis pjaustytuvassu naujausiomis technologijomis gali efektyviai valdyti lazerio galios intensyvumą artimiausiu vatų ir mikrosekundžių diapazonu.
Be to, galima atsižvelgti į keletą veiksnių, tokių kaip pjaustomos medžiagos pobūdis, formos geometrija, pjovimo greitis ir pagreitis ir panašiai. Taip pat būtina atsižvelgti į anksčiau pjaunamą ruošinį, kad būtų galima pakoreguoti temperatūrą, kurioje šiek tiek padidėja medžiagos išsilydymo rizika šalia srities ir gali išsilydyti gretimos sritys. Tai yra liestinės rizika, kuri nutraukia srautą per vieną pjovimo kelią, kad būtų užtikrinta nepriekaištinga kokybė.
„Goldenlaser“ daug investavo į oro pagalvių medžiagų tyrimus, oro pagalvių projektavimą ir specialų pjovimą, kad pasiūlytų optimaliausią oro pagalvių pjovimo sprendimą.