Kinijos lazerinio pjovimo mašinų rinkos paklausa per dešimt metų pasieks daugiau nei 10 milijardų juanių

Lazeris tapo dar vienu svarbiu žmonijos išradimu po atominės energijos, kompiuterio ir puslaidininkių. Jis vadinamas „greičiausiu peiliu“, „tiksliausia liniuote“ ir „ryškiausia šviesa“. Sparčiai tobulėjant lazerių gamybos technologijoms pasaulyje, vis dar yra didelis atotrūkis tarp vietinių ir tarptautinių pažangių lazerių technologijų.

2018 m. Kinijoje ir visame pasaulyjelazerinio pjovimo staklėsRinkos gylio tyrimų ataskaita rodo, kad nepaisant sparčios lazerių pramonės plėtros, aukščiausios klasės lazerinius gaminius vis dar užima tarptautinės bendrovės Jungtinėse Valstijose, Japonijoje ir Vokietijoje. Paimkime kaip pavyzdį mažos ir vidutinės galios pjovimo staklių rinką. Kinijos vidutinės ir mažos galios lazerinio pjovimo įrangos pramonė vis dar yra pradiniame augimo etape. Nėra daug vietinių lazerinės įrangos gamybos įmonių, kurių metinės pardavimų pajamos viršija 100 milijonų juanių, pagrindinėse rinkose dominuoja keturios bendrovės „Han's Laser“,Auksinis lazeris, „Boye“ lazeris, „Kaitian“ technologija.

Vietinių mažų ir vidutinio galingumo pjovimo staklių gamintojų dalisVietinių mažų ir vidutinio galingumo pjovimo staklių gamintojų dalis (vienetas: %)

Lazerinis pjovimo aparatasNaudoja didelės galios tankio spindulį, nukreiptą į ruošinį, kad būtų pasiektas 106–109 W/cm2 lazerio galios tankis taško židinio taške, kuris gali sukelti vietinę 1000 °C ar aukštesnę temperatūrą ir akimirksniu išgarinti ruošinį, tada kartu su pagalbinėmis dujomis išpučiamas garintas metalas ir išpjaunama maža skylutė ruošinyje, o judant CNC staklių lovai, daugybė skylučių jungiasi prie tikslinės formos. Kadangi lazerinio pjovimo dažnis yra labai didelis, kiekvienos mažos skylutės sujungimas yra labai sklandus, o pjaustomas produktas yra švarus. Taigi dabar analizuosime lazerinio pjovimo staklių rinkos dydį, atsižvelgdami į konkurentus.

1. Prekės ženklo poreikių diferencijavimas

Tikslaspluošto lazerinio pjovimo staklėsPrekės ženklo diferencijavimas – tai produkto pagrindinio pranašumo ir individualaus skirtumo pavertimas prekės ženklu ir tikslinio kliento asmeninių poreikių patenkinimas. Sėkmingaslazerinio pjovimo staklėsPrekės ženklas turi vieną skiriamąjį bruožą, kuris jį išskiria iš kitų konkurentų, o tada nuosekliai susieja prekės ženklo skirtumus su klientų psichologiniais poreikiais. Tokiu būdu prekės ženklo pozicionavimo informacija yra tiksliai perteikiama rinkoms ir užima palankią poziciją potencialių klientų akyse. Tikslas – sukurti ir puoselėti tam tikras lazerinio pjovimo staklių gaminių savybes, suteikti jiems turtingą asmenybę ir sukurti unikalų rinkos įvaizdį, kuris padėtų juos atskirti nuo kitų konkurentų ir efektyviai nustatyti neutralią produkto poziciją klientų akyse. Didėjant lazerinio pjovimo staklių įmonių ir gaminių homogeniškumui, atsiranda vis daugiau panašių produktų, o konkurencija tampa vis aršesnė; norėdamos prasibrauti, įmonės turi pasirinkti savo prekės ženklo pozicionavimo strategiją, pagrįstą realiais poreikiais, o tada rasti tinkamą rinkos poziciją savo įmonei ir produktams.

2. Teikite pirmenybę prekės ženklo kokybei

Lazerinio pjovimo staklių prekės ženklas yra gerai žinomas ir labai giriamas klientų dėl puikios kokybės ir nepriekaištingo aptarnavimo, kurie yra prekės ženklo pagrindas. Be puikios kokybės ir nepriekaištingo aptarnavimo garantijos, net ir geriausias prekės ženklas bus atmestas klientų. Rinkoje prekės ženklo suvokimas rodo, ar klientas dar kartą įsigis to paties prekės ženklo lazerinio pjovimo stakles, ar rekomenduos jas kitiems. Produkto kokybės ir aptarnavimo gerinimas yra būtina prekės ženklo reklamos sąlyga ir tiesiogiai susijęs su tuo, ar jis gali tapti tikru ir garsiu prekės ženklu.

2016 m. statybos mašinų paklausa Kinijoje pasiekė 300 milijardų juanių. Didelio formato storos metalinės plokštėslazerinio pjovimo staklėsbuvo plačiai naudojamas statybos mašinų pramonėje Kinijoje. Sparčiai vystantis pasaulinei lazerių gamybos technologijai, padidėjo atotrūkis tarp Kinijos ir tarptautinių lazerių technologijų lygio, beveik visa aukščiausios klasės lazerinio apdorojimo įranga priklauso nuo importo, todėl užsienio lazerių gamybos įrangos rinkos dalis siekia iki 70 %. Tikimasi, kad per ateinančius 10 metų šių didelio našumo lazerinio pjovimo sistemų paklausa Kinijoje pasieks daugiau nei 10 milijardų juanių.

(Šaltinis: Kinijos ataskaitų salė)

Susiję produktai

Palikite savo žinutę:

WhatsApp +8615871714482