Kinijoje įsigaliojo naujos kelių eismo taisyklės „vienas šalmas ir vienas diržas“. Nesvarbu, ar vairuojate motociklą, ar elektromobilį, privalote dėvėti šalmą. Juk jei nedėvėsite šalmo, gausite baudą. Motociklų ir elektromobilių šalmai, kurie anksčiau sulaukė mažai dėmesio, dabar yra labai populiarūs tiek internete, tiek fizinėse parduotuvėse, o gamintojai nuolat užsako juos. Lazerinis perforavimo procesas gali atlikti svarbų vaidmenį gaminant šalmo pamušalą.
Motociklų ir elektrinių transporto priemonių šalmai sudaryti iš išorinio apvalkalo, buferinio sluoksnio, vidinio pamušalo sluoksnio, kepurės dirželio, žandikaulio apsaugos ir lęšių. Sluoksniais apvynioti šalmai apsaugo motociklininko saugumą, tačiau taip pat sukelia problemų – ypač vasarą jie tampa tvankūs. Todėl šalmo konstrukcija turi išspręsti vėdinimo problemą.
Šalmo vidinis įdėklas yra tankiai padengtas kvėpuojančiomis skylutėmis. Lazerinis perforavimo procesas gali atlikti viso įdėklo fliso perforacijos reikalavimus per kelias sekundes. Ventiliacijos angos yra vienodo dydžio ir tolygiai paskirstytos, užtikrinant geriausią motociklų ir elektromobilių šalmų ventiliaciją, skatinant oro cirkuliaciją odos paviršiuje ir pagreitinant vėsinimą bei prakaito išskyrimą.
Lazerinio aparato rekomendacija
JMCZJJG(3D)170200LDGalvo ir Gantry lazerinio graviravimo pjovimo staklės
Savybės
Lazeriu pjaustytas audinys yra labai tikslus, be jokių kutelių ar apdegusių kraštų, todėl jis yra ir funkcionalus, ir estetiškas. Nesvarbu, ar tai motociklo, ar elektromobilio šalmas, patogus ir kvėpuojantis vidinis pamušalas yra svarbus dėvėjimo patirties privalumas. Siekiant nesumažinti šalmo saugumo, lazeriu perforuotas pamušalas tampa kvėpuojantis, todėl kiekviena važiavimas tampa patogesnis ir malonesnis.
Uhano auksinis lazeris, Ltd.yra profesionalus lazerinių pritaikymų sprendimų teikėjas. Mūsų gamybos linija apimaCO2 lazerinio pjovimo staklės, Galvo lazerinis aparatas, regėjimo lazerinio pjovimo staklės, skaitmeninė lazerinio pjovimo mašinairpluošto lazerinio pjovimo staklės.