Epidemijų prevencija ir kontrolė – jaudinanti kova ir sunkus išbandymas. Nuo 2022 m. lapkričio 21 d., siekiant griežtai įgyvendinti bendrąją „išorinės importo prevencijos ir vidinės atkryčio prevencijos“ strategiją, „Golden Laser“ buvo uždarytas 9 dienoms, siekiant sumažinti nebūtinų darbuotojų, išeinančių į lauką, skaičių ir griežtai kontroliuoti pašalinius asmenis.
Vadovaujant grupei, „Golden Laser“ atliko išsamų planavimą ir kruopštų diegimą, prisiėmė atsakomybę visais lygmenimis ir sutvirtino grandinę, viena ranka perėmė epidemijų prevenciją ir kontrolę, o kita – gamybą ir tiekimą, nuolat tobulino savo mokslinius ir tikslius prevencijos bei kontrolės įgūdžius bei užtikrino tvirtą ir tvarkingą gamybą ir veikimą.
Kas sakė, kad įprastose pareigose nėra didvyrių? Kritiniu lenktynių su laiku ir virusu laikotarpiu mes įveikiame sunkumus, vienyjamės ir bendradarbiaujame, nuolat kovojame, sunkiai dirbame, darome viską, ką galime, įprastose pareigose, saugome „GoldenLaser“ poziciją ir užtikriname tvirtą ilgalaikės, saugios ir stabilios gamybos bei aukštos kokybės ir spartaus įmonės vystymosi užtikrinimą.
Siekdami užtikrinti laiku pristatytą įmonės sutartinę įrangą, beveik 150 „Golden Laser“ darbuotojų lieka savo postuose, kad užtikrintų gamybą, kai pramonės parkas yra visiškai uždarytas, ir tęsia vinių dvasią bei laikosi gamybos linijos. Už parko ribų darbuotojai, kurie neatvyko į savo postus, atliko namų darbus ir stengėsi suvokti bei skatinti epidemijų prevenciją ir kontrolę, gamybą ir eksploatavimą, žaidė „prieš epidemiją ir gamybą garantuojančių“ kombinuotų smūgių seriją.
Rinkodaros komanda aktyviai keičia savo pardavimų mąstyseną ir stengiasi reaktyvų požiūrį paversti proaktyviu.
Vietinėje rinkoje pardavimų ir garantinio aptarnavimo komandos ėmėsi iniciatyvos lankytis pas klientus ir spręsti problemas vietoje, jei įvairios parodos būtų atidėtos ar atšauktos.
Kalbant apie tarptautinius pardavimus, rinkodaros komanda vyko į užsienį, aktyviai dalyvavo pramonės parodose Azijoje, Europoje ir Amerikoje, ėmėsi iniciatyvos lankytis pas klientus, pristatė įmonės plėtrą ir planavimą, padėjo klientams analizuoti rinkos situaciją ir suformuluoti atsakomąsias priemones, laiku išsprendė klientų nurodytas problemas vietoje, o tai padidino klientų pasitikėjimą „Golden Laser“ prekės ženklu.
Rugsėjis
Vietnamo spaudinių rinkinys 2022 m.
Spalis
„Printing United Expo 2022“ (Las Vegasas, JAV)
„Pack Print International“ (Bankokas, Tailandas)
EURO BLECH (Hanoveris, Vokietija)
Lapkritis
MAQUITEX (Portugalija)
Batai ir oda Vietname 2022 m.
JIAM 2022 Osaka, Japonija
„Golden Laser“ užsienio prekybos komanda niekada nesustojo, žvelgdama į Azijos, Europos ir Amerikos rinkas. Mes aktyviai dalyvaujame įvairiose profesionaliose parodose, tokiose kaip spausdinimas ir pakavimas, skaitmeninė spauda, tekstilė ir drabužiai, odos gaminiai ir batai, tekstilės įranga ir metalo apdirbimas, ir esame „Golden Laser“ prekės ženklas. Plėtra užsienyje atveria geras galimybes prekiauti.
Dalyvavimo parodoje metu „Golden Laser“ komanda ėmėsi iniciatyvos susisiekti su klientais, kad šie apsilankytų ir pabendrauti, ir, tiksliai teikdama klientų aptarnavimą po pardavimo, reklamavo naujas „Golden Laser“ technologijas ir įrangą.